OBI Hradec Králové: "Jste zloděj a kradete!"

Stalo se 27.3.2011. V OBI Hradec Králové Vás klidně obviní z toho, že jste zloděj, ačkoliv jste v životě nezcizil jedinou věc. tak si váží svých zákazníků. Před zraky ostatních lidí se na vás vrhnou dva pracovníci agentury s tím, ať ihned ukážete, co máte v kapsách. Když nic nenajdou, brání vám v odchodu z prostoru prodejny a dokonce vás nahání po parkovišti jako největšího zloděje. Po té, když jsem se vrátil v ostudě před mou rodinou s dětmi 17,15 a 2 roky, které si vyslechly u auta od těchto "pracovníků", že jsem zloděj a kradu, vrátil jsem se s nimi do prodejny pro vysvětlenou, kterou jsem požadoval. Z domova jsem si přinesl objímku perlátoru do baterie, pro kterou jsem sháněl sítko, ale k mé vině mohu přiznat, že jsem si ji opomněl označit při vstupu do prodejny. Zašel jsem ale ihned k pultu sanity, abych zde sdělil, že jsem si kroužek přinesl z domova a rodina na mne čeká na parkovišti, že sháním vnitřek nebo celý perlátor. V ten okamžik se na mne, jako na samotného člověka u regálu OBI zaměřilo a udělalo ze mne zloděje, kdy údajně na video natočili, jak jsem kroužek dal do kapsy. Chyba byla, že jsem si přiložil tento svůj díl ke kusu, ale nevybral jsem si. V OBI Hradec Králové hledají takové samotné zákazníky bez svědků, aby tím "poděkovali" zákazníkům, že k nim chodí nakupovat. Od této zkušenosti a bezesných nocí s tím, jak vypadám před celou rodinou a dětmi, začnu nakupovat u jejich konkurencei. Nejhorší bylo, že Městská policie ve spolupráci s agenturou samozřejmě bez důkazu dala pokutu 500 Kč a vedoucí pracovnice ve spolupráci s gorilami "uklidili" svědka pracovníka sanity, u kterého jsem přiznal, že ten kroužek mám z domova. Sdělili společně po dání jemu echa, že racovník odešel dříve domů, už zde není. Tak se tedy také dá žít v naší společnosti, kdy se uměle pěstují situace viny a bezpráví konaných v každodenních našich životech. Pak se nelze divit tomu, že se ani ve velkých případech nedokázala vina Otakara T. v případu Anička a že si podezřelý vzal život. Mám na mysli, že může existovat možnost, že pachatel byl nevinný a že viníka bylo, kvůli tlaku veřejnosti, nutno konečně označit. I já bych se tenkrát v OBI Hradec Králové nejraději neviděl, ikdyž to byl jen moment. Dávejte velký pozor, stačí, že si myslí, že jste v marketu OBI sami a pak na vás hodí cokoliv. Hlavně, že se jim ten den hodíte do krámu. Výborné je, když narazí na hlupáčka, kterého rozhodí i pouhé zvýšení hlasu.  Jen ještě poznamenám, že pokud neopustíte dveře prodejny a ačkoliv jste již za kasami, klidně si ještě můžete vzpomenout, že ta věc je z domova a že jste si ji jen zapomněli dát označit. Jste totiž ještě na území obchodu. I já jsem v kritické situaci toto věděl, ovšem praktiky Městské policie Hradec Králové toto asi nepřipouští. Z OBI by se mne měli omluvit před mou rodinou a dětmi. Víte, v tom okamžiku, kdy Vás toto útočné jednání překvapí, nebyl jsem schopen vzpomenout si na práva a např. zavolat si státní policii. Vyčítám si mou slabou povahu a pokutu raději zaplatil pro svůj klid. Co bylo pro mne důležité, aby mne nikdo neviděl, jak mne šacují a strkají do mne. Prostě si vyprali bezchybně slabou povahu pro jediný případ, který jim ten den chyběl pro splnění svých povinností před OBI, aby měli zaměstnání. Je mi těch lidí líto. Mají to asi velmi těžké. Jen se vžijte do jejich práce. Takový typ člověka pro obtěžování lidí jinou práci ani nesežene. Mají v mozku "z piva kostku", všichni do jednoho, kteří se tomuto propůjčují. S Městskou policií, která se cítí asi dotčena před Policii České republiky pro své nicotné a malicherné případy, a s nastrčeným představitelem obchodu jsou jedna ruka, jak se doplňují ve zničení lidské důstojnosti bez jakéhokoliv důkazu. Tak se v našem státě žije. Za hranicemi nás mají přečtené více, než si myslíme. Nepovažuji se za nějak váženou osobnost, jsem jen obyčejný pracující se ženou na mateřské, nedělá mi tedy problém se jako pokutovaný zloděj zveřejnit a doufat, že jim tímto ubyde zisku pro neurvalé chování.
Autor: Pavel Zilvar | úterý 29.3.2011 8:46 | karma článku: 16,32 | přečteno: 4813x
  • Další články autora

Pavel Zilvar

Václav Havel kontroverzní

21.12.2011 v 11:47 | Karma: 26,57

Pavel Zilvar

Peter Staněk: Cena přežití

7.8.2011 v 12:39 | Karma: 15,69